Завдання 1


Представте власну ідею використання різноманітних послуг Інтернет у майбутній педагогічній діяльності:

−    в процесі підготовки до уроку;

Готуючись до уроку вчитель може скористатись наступними сайтами, де уже запропоновані конспекти уроків. Для цього потрібно тільки зареєструватись на даному сайті:
Безоплатний онлайн-сервіс Kahoot! дає змогу створювати інтерактивні навчальні ігри, що складаються з низки запитань із кількома варіантами відповідей.
Такі ігрові форми роботи можуть бути застосовані у навчанні — для перевірки знань учнів. А також сервіс може стати у пригоді керівнику та педагогічному колективу навчального закладу для різних форм наукової, методичної та організаційної роботи. Участь в іграх, створених за допомогою сервісу, сприяє спілкуванню та співпраці у колективі, підвищує рівень обізнаності в інформаційно-комунікаційних технологіях, стимулює критичне мислення. Аби розпочати роботу в сервісі, потрібно зареєструватися: перейти за посиланням https://kahoot.com та обрати у правому верхньому кутку опцію «Зареєструватися безкоштовно» (Sign up for free!). У першому віконці потрібно натиснути на стрілочку й обрати роль «Я — вчитель» (I’m a teacher). Нижче з’явиться ще одна чарунка, де потрібно ввести назву навчального закладу. Відтак заповнити реєстраційні дані: обрати ім’я користувача (Username), зазначити свій емейл та підтвердити його, обрати пароль. Аби завершити реєстрацію, потрібно обрати опцію «Створити обліковий запис» (Create account). Сервіс пропонує три форми гри. Мета, з якою збираєтеся створити гру, допоможе визначитися з формою: визначити рівень ознайомленості учасників із тою чи тою темою чи рівень її розуміння — вікторина (Quiz) улаштувати дискусію щодо певного питання, презентувати ідею й отримати щодо неї «зворотній зв’язок» — обговорення (Discussion) зібрати думки, погляди учасників на ту чи ту проблему — опитування (Survey).

−    під час проведення уроку;

LearningApps.org - онлайновий сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Їх можна використовувати в роботі з інтерактивною дошкою, або як індивідуальні вправи для учнів. 
На сайті доступна велика база завдань, розроблених учителями з різних країн для усіх предметів шкільної програми. Кожен із ресурсів можна використати на своєму уроці, змінити під власні потреби, розробити схожий чи зовсім інший навчальний модуль.
Вправи на сайті подаються у зручному візуальному режимі сітки зображень, навівши на які вказівник миші можна побачити тип вправи та її рейтинг на сайті (залежить від кількості переглядів та оцінок користувачів).
Клацнувши на зображенні значка вправи, відбувається перехід у режим її виконання. На передньому плані видно завдання, сформульоване вчителем, яке закривається після клацання кнопки ОК, що дозволяє перейти до безпосередньої роботи із вправою.
Виконання вправи полягає в інтерактивній роботі з об’єктами, розміщеними на екрані.
Після виконання вправи потрібно клацнути напис Перевірити рішення: відповіді буде перевірено і вказано на можливі помилки. Далі можна внести виправлення і знову перевірити рішення.
Усі вправи поділено на категорії, які відповідають виду завдання, яке потрібно буде виконати учням:
•    вибір;
•    розподіл;
•    послідовність;
•    заповнення;
•    онлайн-ігри;
•    інструменти.
У кожній групі доступно кілька шаблонів вправ, опис та зразки яких можна попередньо переглядати перед тим, як створити власний навчальний ресурс.
На сайті http://learningapps.org/ можна детальніше ознайомитись із різними вправами та спробувати створювати власні.
Сервіс Plickers дозволяє проводити мобільні голосування і фронтальні опитування під час навчального заняття з вивченого або поточного матеріалу в тестовій формі. Робота з мобільним додатком забирає не більше кількох хвилин. Отримання результатів опитування відбувається на занятті без тривалої перевірки та миттєво виводиться на екран комп’ютера (телевізора, проектора), під’єднаного до Інтернету. Наявність смартфонів або комп’ютерів не потрібна: тільки смартфон учителя з доступом до Інтернету.
У будь-якому браузері введіть назву електронного ресурсу plickers.com

−    в процесі роботи над проектом;

Створюючи проект, можна строрювати відео використовуючи при цьому програми відеоскрайбінгу
інструменти для створення відеоскрайбінгу:
· Power Point – програма підготовки та перегляду презентацій, що є частиною базового пакету Microsoft Office, а також онлайн. За допомогою цього інструменту можна зробити найпростішу відеоанімацію: анімації на слайді будуть яскраво доповнювати усну розповідь, що допоможе слідувати головному принципу скрайбінгу – «эфекту паралельного наслідування».
· PowToon – англомовний онлайн-сервіс з набором готових шаблонів і можливістю створення відеопрезентацій. Безкоштовні можливості сервісу дещо обмежені: за готовим шаблоном можна створити відео до 45 секунд, а без шаблону – до 5 хвилин. Готові проекти можна безпосередньо завантажувати на YouTube, але безкоштовною версією можна користуватися лише 3 дні після реєстрації.
· GoAnimate – англомовний онлайн-сервіс, що дозволяє перетворити презентацію на мультиплікаційний фільм. Кожен елемент має стандартні налаштування (колір, розмір) та індивідуальні (настрій персонажа, декомпозиція фону тощо). Сервер пропонує велику колекцію дій з персонажами, у разі виникнення проблем можна користуватися підказками. Термін дії безкоштовної версії 14 днів з моменту реєстрації.
· Sparkol VideoScribe – безкоштовна програма, яка дозволяє створювати якісні відеоскрайби. За допомогою цього інтернет-інструменту можна створити власну відеоанімацію всього за кілька хвилин. В процесі монтажу можна додавати власний тест, графічні, готові аудіо-файли чи записані з використанням мікрофону, змінювати фон та шрифти. Також можна вибирати зовнішній вид руки, яка робить малюнки.  До кожного елементу добираються індивідуальні налаштування (час відтворення, розмір, положення на екрані тощо).
·  Animaker – англомовний інструмент для створення 2D та 3D анімацій, інфографіки та відеоінфографіки. Програма має широкий ряд можливостей для роботи з текстовим оформленням. Перевагою цього інтернет-ресурсу є те, що він є сервісом-хмарою, тобто працювати над своїм проектом можна з будь-якого комп'ютера з власного акаунту, а створювати анімації до 2 хвилин можна безкоштовно.

−    з метою підвищення кваліфікації;


На сайтах досить часто проводяться різноманітні вебінари, конкурси, олімпіади. вчитель може взяти участь і потім буде нагороджений відповідним сертифікатом.

−    в позаурочній роботі.

Vchy.com.ua — навчальна платформа для викладачів, учнів і батьків. Щоб допомогти вчителям у підготовці теми уроків з математики, а мамам та татусям — в домашніх заняттях з дитиною. Завдання розподілені за віком, класом та рівнями складності.
Перші кроки навчання вимагатимуть участі дорослих - проходите їх разом з дитиною, поступово розвиваючи логічне мислення і інтерес до математичних завдань.
Теми з математики для дошкільнят у формі гри знайомлять з цифрами, вчать лічбі і простим арифметичним операціям, розвивають просторове мислення, а яскраві наочні картинки утримають увагу самого непосидючого малюка.
Матіфік – це міжнародний освітній проект з математики, що працює по всьому світу, перекладений близько сорока мовами та відзначений світовими нагородами. Матіфік надає сучасний освітній електронний контент для вивчення математики в 1-6 класах в ігровій формі за посиланням https://www.matific.com/ua/uk/home/

Немає коментарів:

Дописати коментар